Badania jako podstawa projektowania user experience - Concordia Design

Badania jako podstawa projektowania user experience

Katarzyna Nowotna

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.

O autorze

Katarzyna Nowotna

Doświadczony Project Manager. W Concordia Design zarządza procesami projektowania usług i kultury organizacyjnej w firmach. Wspiera biznes w zmianie wykorzystując metodę Creativity+Thinking. Buduje relacje i doświadczenia klientów. Entuzjastka Service Design. Wspólnie z ekspertami realizowała takie projekty jak “Projekt nowego modelu obsługi klienta w placówce bankowej” dla Banku Millennium czy “DNA Laboratorium Innowacji” dla Banku Pekao S.A. Moderowała warsztaty dla klientów różnych branż, m.in. KGHM, Tatrzański Park Narodowy, Interlan, BAE Systems. Przez wiele lat związana ze sprzedażą i produkcją różnorodnych eventów. Z wykształcenia filolog języka nowogreckiego, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania marką na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz projektowania usług na Uniwersytecie SWPS.

Subscribe to our newsletter