Warsztat archiwalny. Sprawdź naszą aktualną ofertę.

Warsztat archiwalny. Sprawdź naszą aktualną ofertę.

Czym jest creativity thinking?

To metoda projektowania rozwiązań konkretnych problemów, z jakimi mierzą się współczesne firmy i organizacje. Wyróżnikiem metody jest budowanie bardzo silnego zaangażowania wszystkich członków zespołu, którzy stają się współautorami wypracowanych rozwiązań i czują się odpowiedzialni za wdrażane zmiany. Do tworzenia rozwiązań wykorzystuje techniki kreatywne wzmacniające twórczość członków grupy, pamiętając jednocześnie o biznesowym i praktycznym zastosowaniu wygenerowanych pomysłów.

Jakie procesy wspiera creativity thinking?
- budowanie świadomych, kreatywnych, zaangażowanych zespołów
- wprowadzanie zmian w organizacji
- projektowanie innowacyjnych rozwiązań
- tworzenie nowych strategii, usług, doświadczeń, eventów…

Kiedy zastosować creativity thinking?
- aby świadomie zaprojektować kulturę organizacji
- jeśli wartości marki nie są odczuwalne w życiu pracowników
- jeśli z członków grupy chcesz zbudować zespół
- aby wzmocnić kreatywność i zaangażowanie członków zespołu
- kiedy mierzysz się z różnorodnością i wielopokoleniowością członków swojego zespołu
- aby usprawnić komunikację w zespole
- kiedy potrzebujesz innowacyjnych pomysłów, by zyskać przewagę konkurencyjną marki
- kiedy szukasz nieoczywistych rozwiązań

Dla kogo?
- osób zarządzających zespołem
- specjalistów HR / HR business partnerów
- team liderów
- przedsiębiorców
- osób odpowiedzialnych za employer branding

Czym jest creativity thinking?

To metoda projektowania rozwiązań konkretnych problemów, z jakimi mierzą się współczesne firmy i organizacje. Wyróżnikiem metody jest budowanie bardzo silnego zaangażowania wszystkich członków zespołu, którzy stają się współautorami wypracowanych rozwiązań i czują się odpowiedzialni za wdrażane zmiany. Do tworzenia rozwiązań wykorzystuje techniki kreatywne wzmacniające twórczość członków grupy, pamiętając jednocześnie o biznesowym i praktycznym zastosowaniu wygenerowanych pomysłów.

Jakie procesy wspiera creativity thinking?
- budowanie świadomych, kreatywnych, zaangażowanych zespołów
- wprowadzanie zmian w organizacji
- projektowanie innowacyjnych rozwiązań
- tworzenie nowych strategii, usług, doświadczeń, eventów…

Kiedy zastosować creativity thinking?
- aby świadomie zaprojektować kulturę organizacji
- jeśli wartości marki nie są odczuwalne w życiu pracowników
- jeśli z członków grupy chcesz zbudować zespół
- aby wzmocnić kreatywność i zaangażowanie członków zespołu
- kiedy mierzysz się z różnorodnością i wielopokoleniowością członków swojego zespołu
- aby usprawnić komunikację w zespole
- kiedy potrzebujesz innowacyjnych pomysłów, by zyskać przewagę konkurencyjną marki
- kiedy szukasz nieoczywistych rozwiązań

Dla kogo?
- osób zarządzających zespołem
- specjalistów HR / HR business partnerów
- team liderów
- przedsiębiorców
- osób odpowiedzialnych za employer branding

PROGRAM

1. Czym jest metoda Creativity Thinking, a czym nie jest?
- definicja, cele, formy i możliwości zastosowania metody
- Creativity thinking a design thinking – podobieństwa i różnice
- znaczenie kreatywności
2. Jak dobierać efektywne/kreatywne zespoły projektowe?
- poznanie i przetestowanie narzędzi
- teoria dysfinkcji zespołowych Lencioniego - zastosowanie,
- 4 potrzeby wg Analizy Transakcyjnej – jak na nie odpowiadać?
- test ról zespołowych Belbina – wykorzystanie

3. Halo kosmos, tu ziemia! Proces Creativity thinking
- Z jakich etapów składa się proces?
- Ziemia: praktyczne narzędzia badawcze
- Kosmos: techniki kreatywne
- Kiedy i jakie techniki stosować?

4. Podsumowanie i wyciąganie wniosków
- Q&A

SYLWIA HULL - WOSIEK 

Development & Creativity Manager w Concordia Design, Creativity Consultant. Autorka metody creativity thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową.

Jest certyfikowanym trenerem biznesu, konsultantem, pedagogiem, coachem oraz praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi (ponad 15 lat doświadczenia). Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia czy strategie, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu warsztatów oraz zespołu, z jakim pracuje.

SYLWIA HULL - WOSIEK 

Development & Creativity Manager w Concordia Design, Creativity Consultant. Autorka metody creativity thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową.

Jest certyfikowanym trenerem biznesu, konsultantem, pedagogiem, coachem oraz praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi (ponad 15 lat doświadczenia). Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia czy strategie, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu warsztatów oraz zespołu, z jakim pracuje.

Warsztaty odbędą się w Warszawie, w jednej z sal Uniwersytetu SWPS, przy ulicy Chodakowska 19/31

Data: 6 listopada 2019, 9.30 - 17.00 

Cena: 649 zł + VAT
W cenie są przerwy kawowe oraz lunch. Po warsztatach wystawiamy Certyfikat Uczestnictwa. 

Warsztaty odbędą się w Warszawie, w jednej z sal Uniwersytetu SWPS, przy ulicy Chodakowska 19/31

Data: 6 listopada 2019, 9.30 - 17.00 

Cena: 649 zł + VAT
W cenie są przerwy kawowe oraz lunch. Po warsztatach wystawiamy Certyfikat Uczestnictwa.