Centrum eventowe

Działamy od pięciu lat i zorganizowaliśmy
już ponad 1000 wydarzeń dla 34 000 osób.

Działamy od pięciu lat i zorganizowaliśmy już ponad 1000 wydarzeń dla 34 000 osób.

JOHNSONS® SO MUCH MORE

Cel: Zapoznanie z nową strategią marki
Kreatywność na każdym etapie, zaskakujące zadania, grywalizacja, zaangażowanie uczestników i 100%-owa realizacja założeń – to w skrócie „JOHNSONS® SO MUCH MORE” – wydarzenie dla 96 osób, przygotowany w oparciu o metodę „event design”.

Cel: Zapoznanie z nową strategią marki
Kreatywność na każdym etapie, zaskakujące zadania, grywalizacja, zaangażowanie uczestników i 100%-owa realizacja założeń – to w skrócie „JOHNSONS® SO MUCH MORE” – wydarzenie dla 96 osób, przygotowany w oparciu o metodę „event design”.

szczegóły

MOBILNA STACJA KULINARNA

Cel: Pokazanie nowego produktu
Wielkie teatralno-kulinarne show, spektakl, w którym udział biorą wszyscy uczestnicy, a główną rolę gra… mebel! Zaskoczenie, emocje i smaki, które na długo zostały w pamięci. Tak wyglądała premiera mobilnej stacji kulinarnej FoodLab w restauracji Concordia Taste.

Cel: Pokazanie nowego produktu
Wielkie teatralno-kulinarne show, spektakl, w którym udział biorą wszyscy uczestnicy, a główną rolę gra… mebel! Zaskoczenie, emocje i smaki, które na długo zostały w pamięci. Tak wyglądała premiera mobilnej stacji kulinarnej FoodLab w restauracji Concordia Taste.

szczegóły

HALOWEEN CARLSBERG TEAM

Cel: Integracja zespołu
Scenografia jak z filmów grozy, wróżka przepowiadająca przyszłość, charakteryzatorka teatralna wraz ze strojami do dyspozycji gości, iluzjonista z własnym show i mikroiluzją, „straszne menu” i krzywe zwierciadła…wszystko po to, by zintegrować pracowników!

Cel: Integracja zespołu 
Scenografia jak z filmów grozy, wróżka przepowiadająca przyszłość, charakteryzatorka teatralna wraz ze strojami do dyspozycji gości, iluzjonista z własnym show i mikroiluzją, „straszne menu” i krzywe zwierciadła…wszystko po to, by zintegrować pracowników!

szczegóły

„BZ WBK. PROSTA KOMUNIKACJA”

Cel: Integracja i motywacja
Rozdanie nagród dla najlepszych pracowników
w ramach Forum Doskonałej Obsługi, pogłębienie wiedzy
na temat komunikacji z klientem, zaskoczenie i grywalizacja -
to elementy gry kreatywnej „Prosta komunikacja” dla
pracowników banku BZ WBK.

Cel: Integracja i motywacja
Rozdanie nagród dla najlepszych pracowników w ramach Forum Doskonałej Obsługi, pogłębienie wiedzy na temat komunikacji z klientem, zaskoczenie i grywalizacja - to elementy gry kreatywnej „Prosta komunikacja” dla pracowników banku BZ WBK.

szczegóły

OTWARCIE TECHPARKU KANALUX

Cel: Pokazanie nowego miejsca
Przykład naszego działania „w terenie”! Elementami otwarcia TechParku firmy Kanlux w Radzionkowie były m.in. Pecha Kucha, maszyna Goldberga, TechPark Experience, wspólnie ułożone puzzle. W nawiązaniu do obszaru działania firmy Kanlux, motywem przewodnim wydarzenia było oczywiście światło.

Cel: Pokazanie nowego miejsca
Przykład naszego działania „w terenie”! Elementami otwarcia TechParku firmy Kanlux w Radzionkowie były m.in. Pecha Kucha, maszyna Goldberga, TechPark Experience, wspólnie ułożone puzzle. W nawiązaniu do obszaru działania firmy Kanlux, motywem przewodnim wydarzenia było oczywiście światło.

szczegóły

ZEELANDIA

Cel: inspiracja i przekazanie wiedzy
Wykład o trendach, wspólne układanie puzzli, grywalizacja, dużo inspiracji i emocji – to konferencja firmy Zeelandia – event dla 150 osób, które zdobywały wiedzę na temat efektywnego zarządzania, visual merchandisingu, rozwoju produktu oraz aspektów prawnych w trakcie gry kreatywnej zaprojektowanej specjalnie na to wydarzenie.

Cel: inspiracja i przekazanie wiedzy 
Wykład o trendach, wspólne układanie puzzli, grywalizacja, dużo inspiracji i emocji – to konferencja firmy Zeelandia – event dla 150 osób, które zdobywały wiedzę na temat efektywnego zarządzania, visual merchandisingu, rozwoju produktu oraz aspektów prawnych w trakcie gry kreatywnej zaprojektowanej specjalnie na to wydarzenie. 

szczegóły