Warsztat archiwalny. Sprawdź naszą aktualną ofertę.

Warsztat archiwalny. Sprawdź naszą aktualną ofertę.

Cena: 690 zł + 23% VAT

Brand experience. Projektowanie marki w oparciu o kluczową propozycję wartości.

Prowadzący: Piotr Wróblewski
Prowadzący: Piotr Wróblewski

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

Dlaczego jedne produkty uwielbiamy i chętnie się nimi chwalimy, a inne są nam obojętne? I jak stać się taką marką?


Brand experience to zbiór doświadczeń klienta lub użytkownika wobec danego produktu lub usługi.
Marki charyzmatyczne to te, które kochamy i nie chcemy ich niczym zastąpić. Wyzwaniem jest kreować marki, które budują spójne i wyjątkowe doświadczenia klientów, dając im poczucie szczęścia i zadowolenia.
Marki dobrze zaprojektowane to takie, które za pomocą brandu manifestują wartości firmy, potencjał ludzi, którzy ją tworzą oraz propozycję wartości za pośrednictwem oferowanych produktów, usług i komunikacji.

DOWIEDZ SIĘ, JAK BUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ!

Wartość marki trudno przecenić - należy ona do najistotniejszych elementów świadczących o przewadze konkurencyjnej. Siła marki to jej zdolność do generowania przypływów finansowych w przedsiębiorstwie.
Podczas warsztatu dowiesz się, jak tworzyć, definiować i budować tożsamości marki, która będzie doceniana przez nabywców, inwestorów i kontrahentów.


Podczas warsztatów:

•    Wypracujesz misję i wizję marki w oparciu o kluczowe wartości z perspektywy klienta.
•    Stworzysz model pozycjonowana marki wynikający z najważniejszych potrzeb i oczekiwań klientów.
•    Zdefiniujesz unikatową propozycję swojej marki, która będzie odpowiedzią na zdiagnozowane insighty konsumenckie.
•    Określisz wartości strategiczne, racjonalne i emocjonalne  marki / cechy osobowości marki / fundamenty propozycji marki.
•    Na bazie strategii marki dowiesz się jak przygotować wytyczne do zmian w strategii komunikacji.

DLA KOGO?

Warsztaty zostały stworzone dla właścicieli firm, brand i product managerów, specjalistów do spraw marketingu i promocji, strategów.

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH 

Warsztat może byś sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębierczości. Więcej szczegółów:

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl

http://warp.org.pl/dotacje/uslugi-rozwojowe/

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

Dlaczego jedne produkty uwielbiamy i chętnie się nimi chwalimy, a inne są nam obojętne? I jak stać się taką marką?


Brand experience to zbiór doświadczeń klienta lub użytkownika wobec danego produktu lub usługi.
Marki charyzmatyczne to te, które kochamy i nie chcemy ich niczym zastąpić. Wyzwaniem jest kreować marki, które budują spójne i wyjątkowe doświadczenia klientów, dając im poczucie szczęścia i zadowolenia.
Marki dobrze zaprojektowane to takie, które za pomocą brandu manifestują wartości firmy, potencjał ludzi, którzy ją tworzą oraz propozycję wartości za pośrednictwem oferowanych produktów, usług i komunikacji.

DOWIEDZ SIĘ, JAK BUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ!

Wartość marki trudno przecenić - należy ona do najistotniejszych elementów świadczących o przewadze konkurencyjnej. Siła marki to jej zdolność do generowania przypływów finansowych w przedsiębiorstwie.
Podczas warsztatu dowiesz się, jak tworzyć, definiować i budować tożsamości marki, która będzie doceniana przez nabywców, inwestorów i kontrahentów.


Podczas warsztatów:

•    Wypracujesz misję i wizję marki w oparciu o kluczowe wartości z perspektywy klienta.
•    Stworzysz model pozycjonowana marki wynikający z najważniejszych potrzeb i oczekiwań klientów.
•    Zdefiniujesz unikatową propozycję swojej marki, która będzie odpowiedzią na zdiagnozowane insighty konsumenckie.
•    Określisz wartości strategiczne, racjonalne i emocjonalne  marki / cechy osobowości marki / fundamenty propozycji marki.
•    Na bazie strategii marki dowiesz się jak przygotować wytyczne do zmian w strategii komunikacji.

DLA KOGO?

Warsztaty zostały stworzone dla właścicieli firm, brand i product managerów, specjalistów do spraw marketingu i promocji, strategów.

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH 

Warsztat może byś sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębierczości. Więcej szczegółów:

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl

http://warp.org.pl/dotacje/uslugi-rozwojowe/

PROGRAM

Poznanie najważniejszych pojęć i ich znaczenia.
•    Marka a potrzeby. Dlaczego marki są skutecznym narzędziem konkurowania?
•    Model wartości marki (tworzenie systemów opartych o korzyści klienta; silne i słabe strony modelu marki w oparciu o BullsEye oraz wykorzystanie modelu w procesie budowania tożsamości marki).

Pojęcie marki charyzmatycznej - cechy, atrybuty.
Konsument a proces budowy tożsamości marki. Opinie konsumenckie o reklamie kontra wpływ na reklamy na podejmowane przez konsumenta decyzje.

Portret konsumentów marki - cele tworzenia portretów klientów i sposoby ich realizacji.
Wizualizowanie doświadczenia konsumenta z korzystania z usługi/produktu/organizacji. Zagadnienia związane z problematyką strukturyzacji i wizualizacji doświadczenia odbiorcy danej usługi lub produktu.
Narzędzia, które uczestnicy poznają podczas pracy warsztatowej:  
•    Metody budowy osobowości marki. Relacje między osobowością marki a osobowością klienta. Określanie potrzeb na jakie odpowiadają wybrane marki.
•    Opis środowiska biznesowego firmy (rozpoznawanie czynników zewnętrznych, trendów i wpływów, jakim podlega otoczenie organizacji).
•    Tworzenie modelu marki w oparciu o schemat Bull’s Eye w celu uchwycenia i streszczenia w ramach zwartego opracowania strategicznego myślenia wokół marki. W kolejnych etapach uczestnicy opisują: (1) insight konsumencki, (2) osobowość marki, (3) wartości marki, (4) korzyści racjonalne, (5) korzyści emocjonalne, (6 i 7) RTB – reasons to believe czyli atrybuty i własności uwiarygadniające opisane korzyści, (8) istotę propozycji marki, (9) esencję marki, (10) take-out – główny powód wyboru marki przez konsumenta.
•    Kreowanie marki charyzmatycznej (przy wykorzystaniu ćwiczeń mających na celu spojrzenie na tworzone marki przez pryzmat pytań: kim jesteś?, co robisz?, dlaczego ma to znaczenia dla konsumenta? Realizowane ćwiczenia: „Bogaty wujek”, „Wyjątkowość”, „Nekrolog” lub „Idealna przyszłość firmy”.)
•    Tworzenie portretów klienta (ćwiczenia zmierzające do opisania profilu klienta lub użytkownika tworzonej marki. Realizowane ćwiczenia: „Mapa empatii”, „Persona” lub „Pinokio”. Celem ćwiczeń jest stworzenie mniej lub bardziej szczegółowych profilów klienta, opisujących ich cechy biograficzne, styl życia,  wartości i normy, aspiracje i potrzeby etc.)
•    Tworzenie Mapy podroży klienta.

PROWADZĄCY

Piotr Wróblewski - Trener i konsultant Design Management w Concordia Design Konsulting. Absolwent  UAM oraz studiów podyplomowych Marketing oraz Design Management. Konsultant i trener Design Thinking wspierający firmy z różnych branż w kształtowaniu strategii marketingowych. Współautor strategii komunikacji marek, m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, School of Form, VOX. Konsultant w projektach rozwoju nowego produktu i usług dla firm z branży medycznej, finansowej, IT.

PROWADZĄCY

Piotr Wróblewski - Trener i konsultant Design Management w Concordia Design Konsulting. Absolwent  UAM oraz studiów podyplomowych Marketing oraz Design Management. Konsultant i trener Design Thinking wspierający firmy z różnych branż w kształtowaniu strategii marketingowych. Współautor strategii komunikacji marek, m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, School of Form, VOX. Konsultant w projektach rozwoju nowego produktu i usług dla firm z branży medycznej, finansowej, IT.

Informacje organizacyjne

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: marcelina@concordiadesign.pl

Cena warsztatów: 690 zł netto. 
W cenie warsztatów są materiały szkoleniowe i certyfikat. Istnieje możliwość doliczenia opłaty za parking do fv, koszt to 5 zł za godzinę. 

Warsztatach znajduje się w Bazie Usług Rozwojowych i może być sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. 
Szczegóły: 
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=102412

Warsztaty odbywają się w sali warsztatowej Concordia Design. zajęcia rozpoczniemy o 9.00 i skończymy 17.00. W programie są 2 przerwy kawowe i przerwa na lunch w restauracji Concordia Taste.

Informacje organizacyjne

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: marcelina@concordiadesign.pl

Cena warsztatów: 690 zł netto. 
W cenie warsztatów są materiały szkoleniowe i certyfikat. Istnieje możliwość doliczenia opłaty za parking do fv, koszt to 5 zł za godzinę. 

Warsztatach znajduje się w Bazie Usług Rozwojowych i może być sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. 
Szczegóły: 
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=102412

Warsztaty odbywają się w sali warsztatowej Concordia Design. zajęcia rozpoczniemy o 9.00 i skończymy 17.00. W programie są 2 przerwy kawowe i przerwa na lunch w restauracji Concordia Taste.

...

Zobacz także

Zobacz także

2018-03-31

Projektowanie produktu, czyli jak projektować rzeczy ważne i ważniejsze.

Kiedy: do ustalenia
Prowadzący: Anna Wróblewska i Mikołaj Wierszyłłowski
Cena: 1690 zł + 23% VAT
Ilość miejsc: 20