23 lutego 2017, godz.09.00 - 17.00

Design Thinking. Od pomysłu do innowacji

Cena: 699 zł + VAT/ Prowadzący: Piotr Wróblewski
Cena: 699 zł + VAT/ Prowadzący: Piotr Wróblewski

Design Thinking 

Jak tworzyć innowacje nie tylko w zakresie wyglądu czy użyteczności produktu, ale także strategii działania, rozwoju nowych usług, usprawniania procesów, czy metod działania?
Jak tworzyć organizację, która jest spójna i innowacyjna w każdym obszarze działania?

Rozwiązaniem jest metodologia design thinking. Jej podstawą jest praca warsztatowa z wykorzystaniem technik kreatywnych i przy udziale ekspertów z wielu dziedzin nauki, biznesu, sztuki i różnych obszarów działalności organizacji.

Design thinking skupia się na potrzebach ludzi i sposobach na dobre ich rozpoznanie. Wszystko po to, by jak najlepiej przygotować się do skutecznego wdrożenia rozwiązania w życie. Parafrazując Tima Browna, pioniera design thinking, celem jest zmienić potrzebę w popyt, czyli postawić ludzi na pierwszym miejscu.

Dla kogo są te warsztaty? 

Warsztaty skierowane są do menadżerów dużych, średnich i małych przedsiębiorstw (dyrektorów zarządzających, dyrektorów, menedżerów działów rozwoju, marketingu, badań i analiz, dyrektorów i kierowników produkcji), konsultantów biznesu, władz i menadżerów samorządów terytorialnych, absolwentów studiów projektowych, technicznych i ekonomicznych, inżynierów, projektantów i grafików oraz każdego, kto szuka pomysłu na siebie i swoją działalność biznesową.

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH 

Warsztat znaduje się w Bazie Usług Rozwojowych i może byś sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębierczości. 
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=102429

Design Thinking 

Jak tworzyć innowacje nie tylko w zakresie wyglądu czy użyteczności produktu, ale także strategii działania, rozwoju nowych usług, usprawniania procesów, czy metod działania?
Jak tworzyć organizację, która jest spójna i innowacyjna w każdym obszarze działania?

Rozwiązaniem jest metodologia design thinking. Jej podstawą jest praca warsztatowa z wykorzystaniem technik kreatywnych i przy udziale ekspertów z wielu dziedzin nauki, biznesu, sztuki i różnych obszarów działalności organizacji.

Design thinking skupia się na potrzebach ludzi i sposobach na dobre ich rozpoznanie. Wszystko po to, by jak najlepiej przygotować się do skutecznego wdrożenia rozwiązania w życie. Parafrazując Tima Browna, pioniera design thinking, celem jest zmienić potrzebę w popyt, czyli postawić ludzi na pierwszym miejscu.

Dla kogo są te warsztaty? 

Warsztaty skierowane są do menadżerów dużych, średnich i małych przedsiębiorstw (dyrektorów zarządzających, dyrektorów, menedżerów działów rozwoju, marketingu, badań i analiz, dyrektorów i kierowników produkcji), konsultantów biznesu, władz i menadżerów samorządów terytorialnych, absolwentów studiów projektowych, technicznych i ekonomicznych, inżynierów, projektantów i grafików oraz każdego, kto szuka pomysłu na siebie i swoją działalność biznesową.

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH 

Warsztat znaduje się w Bazie Usług Rozwojowych i może byś sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębierczości. 
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=102429

Program

Wprowadzenie do warsztatu

Poznajmy się – Points of you

Wykład Design Thinking

Eksploracja- Mapa kontekstów

Lunch

Kreacja i Analiza- Praca na wartościach, Scenariusze projektowe, Kierunki Rozwoju

Kreacja i Analiza/Konkretyzacja- Persona i Moodboard

Przygotowanie do wdrożenia- Szkicowanie i Prototypowanie

Podsumowanie warsztatu

PROWADZĄCY

Piotr Wróblewski - Trener i konsultant Design Management w Concordia Design Konsulting. Absolwent  UAM oraz studiów podyplomowych Marketing oraz Design Management. Konsultant i trener Design Thinking wspierający firmy z różnych branż w kształtowaniu strategii marketingowych. Współautor strategii komunikacji marek, m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, School of Form, VOX. Konsultant w projektach rozwoju nowego produktu i usług dla firm z branży medycznej, finansowej, IT.

PROWADZĄCY

Piotr Wróblewski - Trener i konsultant Design Management w Concordia Design Konsulting. Absolwent  UAM oraz studiów podyplomowych Marketing oraz Design Management. Konsultant i trener Design Thinking wspierający firmy z różnych branż w kształtowaniu strategii marketingowych. Współautor strategii komunikacji marek, m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, School of Form, VOX. Konsultant w projektach rozwoju nowego produktu i usług dla firm z branży medycznej, finansowej, IT.

Info organizacyjne 

Cena warsztatów: 690 zł netto. 
W cenie warsztatów są materiały szkoleniowe i certyfikat. Istnieje możliwość doliczenia opłaty za parking do fv, koszt to 5 zł za godzinę. 

Warsztat znaduje się w Bazie Usług Rozwojowych i może byś sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębierczości. 
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=102429
Warsztaty odbywają się w sali warsztatowej Concordia Design.
Zajęcia rozpoczniemy o 9.00 i skończymy 17.00. W programie są 2 przerwy kawowe i przerwa na lunch w restauracji Concordia Taste. 

Info organizacyjne 

Cena warsztatów: 690 zł netto. 
W cenie warsztatów są materiały szkoleniowe i certyfikat. Istnieje możliwość doliczenia opłaty za parking do fv, koszt to 5 zł za godzinę. 

Warsztat znaduje się w Bazie Usług Rozwojowych i może byś sfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębierczości. 
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=102429
Warsztaty odbywają się w sali warsztatowej Concordia Design.
Zajęcia rozpoczniemy o 9.00 i skończymy 17.00. W programie są 2 przerwy kawowe i przerwa na lunch w restauracji Concordia Taste. 

...

Zobacz także

Zobacz także

2018-02-08

Coaching myślenia projektowego, czyli zmieniaj się sam!

Kiedy: 08.02.2018
Prowadzący: Anna Wróblewska i Agnieszka Marlińska
Cena: 690 zł + 23% VAT
Ilość miejsc: 20