Emocje w relacjach biznesowych – potrzebne czy nieprofesjonalne?

Kiedy?
12.10.2022
godz. 9:00-13:00
Gdzie?
online
Forma
online

550,00 

Kategoria:

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Jeśli jesteś człowiekiem - ten warsztat jest dla Ciebie!
Dlaczego warto?
Biznes to emocje - z tym zgodzi się każdy. Warsztat przygotuje Cię do odpowiedniego zarządzania ładunkiem emocjonalnym. Dowiesz się, jakie informacje wysyłają nam emocje, poznasz techniki radzenia sobie ze stresem i wzmocnisz siebie!
Opis

Pojęcie, że emocje są złym doradcą już dawno odchodzi w zapomnienie! Odpowiednie ich rozpoznanie oraz rozumienie stanowi fundament nie tylko kompetencji lidera, ale i…każdego człowieka! Uczestnicy poznają model ABC emocji, metody radzenia sobie ze stresem oraz poznają metody rozwoju odporności psychicznej.

550,00 

Co zyskasz?
  • 4 godziny intensywnych warsztatów – praktyka i ćwiczenia,
  • poznasz metody radzenia sobie ze stresem, dzięki czemu wzmocnisz samego siebie, 
  • dowiesz się, jak interpretować emocje, co sprawi, że lepiej poradzisz sobie w biznesowych, trudnych sytuacjach, 
  • dzięki wskazanym technikom rozwiniesz odporność psychiczną i pewność siebie.
Jacek Jokś
Prowadzący

Jacek Jokś

Coach certyfikowany na poziomie Professional przez International Coach Federation. Trener i coach w Szkole Coachów Grupy SET. Superwizor coachingu.Terapeuta w trakcie szkolenia.
Konsultant, pracujący z przedsiębiorcami, menadżerami oraz działami HR zarówno start-upów, jak i dużych organizacji. Ostatnie lata spędził w międzynarodowym koncernie, wspierając menadżerów i zespoły w zmianie oraz prowadząc działania związane z rozwojowem organizacji i kompetencji pracowników.
Członek zespołu Pracowni Psychologicznej POMOCNIA w Poznaniu, gdzie prowadzi zarówno procesy coachingowe, jak i pomoc psychologiczną Gestalt.
Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET oraz Szkoły Facylitacji Pathways oraz wielu szkoleń z zakresu rozwoju, coachingu i psychologii. Student psychoterapii w Wielkopolskiej Szkole Psychoterapii Gestalt.
Jako coach specjalizuje się w prowadzeniu coachingu indywidualnego, głównie w rozwoju kompetencji menadżerskich oraz radzenia sobie z emocjami, natomiast trenersko rozwija przede wszystkim kompetencje coachingowe, ucząc przyszłych coachów, managerów oraz środowisko HR-owe. 
Prowadzący