Czym jest projektowanie doświadczeń użytkownika?

To warsztat, który pozwala dowiedzieć się, co zrobić, aby ludzie pokochali twoje usługi i chcieli o nich opowiadać. Zrozumiesz też, że dzięki odpowiednio zbudowanej ścieżce klienta będziesz mógł przeprowadzić dokładną diagnozę jego potrzeb.
Jakie procesy wspiera projektowanie doświadczeń użytkownika?
- tworzenie ścieżki użytkownika
- budowanie spójności doświadczeń
- kreowanie warstw doświadczenia
- możliwość przećwiczenia konkretnych narzędzi: poznania ich ograniczeń oraz mocnych stron
Czego dowiesz się podczas warsztatu?
- dowiesz się, jak projektować doświadczeń, którymi Twoi klienci będą chcieli dzielić się ze znajomymi
- poznasz konkretne narzędzia, które pozwolą świadomie podejść do projektowania doświadczeń
- poznasz poszczególne etapy składające się na usługę i dowiesz się na co zwrócić uwagę przy ich planowaniu
Dla Kogo?
- osób odpowiedzialnych za rozwój oferty
- chcących wprowadzić na rynek nową usługę
- pracowników działów HR zainteresowanych zmianą procesów wewnątrz organizacji
- właściciele firm
- managerów

Czym jest projektowanie doświadczeń użytkownika?

To warsztat, który pozwala dowiedzieć się, co zrobić, aby ludzie pokochali twoje usługi i chcieli o nich opowiadać. Zrozumiesz też, że dzięki odpowiednio zbudowanej ścieżce klienta będziesz mógł przeprowadzić dokładną diagnozę jego potrzeb.
Jakie procesy wspiera projektowanie doświadczeń użytkownika?
- tworzenie ścieżki użytkownika
- budowanie spójności doświadczeń
- kreowanie warstw doświadczenia
- możliwość przećwiczenia konkretnych narzędzi: poznania ich ograniczeń oraz mocnych stron
Czego dowiesz się podczas warsztatu?
- dowiesz się, jak projektować doświadczeń, którymi Twoi klienci będą chcieli dzielić się ze znajomymi
- poznasz konkretne narzędzia, które pozwolą świadomie podejść do projektowania doświadczeń
- poznasz poszczególne etapy składające się na usługę i dowiesz się na co zwrócić uwagę przy ich planowaniu
Dla Kogo?
- osób odpowiedzialnych za rozwój oferty
- chcących wprowadzić na rynek nową usługę
- pracowników działów HR zainteresowanych zmianą procesów wewnątrz organizacji
- właściciele firm
- managerów

PROGRAM

Część teoretyczna (9:00-10:00)

- doświadczenie jako przewaga konkurencyjna
- wprowadzenie do projektowania doświadczeń użytkownika
- prezentacja wybranych narzędzie wykorzystywanych przy projektowaniu doświadczeń (m.in. ścieżka użytkownika, design principles)
- prezentacja dobrych praktyk, case studies

Część warsztatowa (10:00-17:00)

- ścieżka użytkownika jako kluczowe narzędzie przy określaniu doświadczenia użytkownika
- projektowanie punktów kulminacyjnych usługi
- określanie ram budujących spójność doświadczeń
- budowanie warstw doświadczenia (artefakty, warstwa językowa, wizualna itp.)
- specyfika pracy nad doświadczeniami dla usług online

Agnieszka Mróz

Projektantka usług, moderatorka warsztatów design thinking, analityk biznesowy. Szuka rozwiązań, które pozwalają równocześnie osiągnąć cele organizacji i odpowiedzieć na realne potrzeby użytkowników. Z wykorzystaniem podejścia service design projektowała rozwiązania dla korporacji, MŚP, instytucji publicznych, jak również organizacji pozarządowych. Jako członek zespołu projektowego Pro Design realizowała projekty m.in. dla Volkswagen Poznań - fabryka samochodów użytkowych i komponentów, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, IKEA, Tatrzański Park Narodowy.

Agnieszka Mróz

Projektantka usług, moderatorka warsztatów design thinking, analityk biznesowy. Szuka rozwiązań, które pozwalają równocześnie osiągnąć cele organizacji i odpowiedzieć na realne potrzeby użytkowników. Z wykorzystaniem podejścia service design projektowała rozwiązania dla korporacji, MŚP, instytucji publicznych, jak również organizacji pozarządowych. Jako członek zespołu projektowego Pro Design realizowała projekty m.in. dla Volkswagen Poznań - fabryka samochodów użytkowych i komponentów, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, IKEA, Tatrzański Park Narodowy.

Info organizacyjne

Warsztaty odbędą się w Poznaniu, w jednej z sal w Concordia Design. 

Data: 25 września 2019, 9.30 - 17.00 

Cena: 649 zł + VAT
W cenie są przerwy kawowe oraz lunch. Po warsztatach wystawiamy Certyfikat Uczestnictwa. 
Przy Concordii znajduje się parking Green Parkingu płatny 5 zł za godzinę. 

Info organizacyjne

Warsztaty odbędą się w Poznaniu, w jednej z sal w Concordia Design. 

Data: 25 września 2019, 9.30 - 17.00 

Cena: 649 zł + VAT
W cenie są przerwy kawowe oraz lunch. Po warsztatach wystawiamy Certyfikat Uczestnictwa. 
Przy Concordii znajduje się parking Green Parkingu płatny 5 zł za godzinę.