Warsztat archiwalny. Sprawdź naszą aktualną ofertę.

Warsztat archiwalny. Sprawdź naszą aktualną ofertę.

Czym jest trendoskop?

To metoda, która pozwala rozwinąć umiejętność krytycznej analizy informacji i wykorzystaniu dynamiki zmian do tworzenia nowych, wartościowych rozwiązań oraz wzmocnienia odporności osobistej i zawodowej na niepewną i zmienną rzeczywistość.
Jakie procesy wspiera trendoskop?
- zrozumienie genezy i dynamiki zmian zachodzących we współczesnym świecie
- projektowanie nowych usług i doświadczeń odbiorców
- umiejętne obserwowanie trendów, które rozwija kreatywność i kształtuje elastyczność poznawczą
- tworzenie kultury innowacji w firmie
Kiedy zastosować trendoskop?
- aby zmieniać i dostosowywać do zmieniającej się rzeczywistości modele biznesowe
- aby lepiej komunikować się z pracownikami i klientami
- aby tworzyć wartościowe rozwiązania odpowiadające na potrzeby i oczekiwania użytkowników
- aby świadomie tworzyć wizję rozwoju firmy lub organizacji
- w celu rozwoju kreatywności w zespole
Dla Kogo?
- osób zainteresowanych poszukiwaniem nowych metod pracy
- osób szukających zmian zawodowych i osobistych
- właścicieli firm
- managerów
- specjalistów HR / HR business partnerów
- team liderów

Czym jest trendoskop?

To metoda, która pozwala rozwinąć umiejętność krytycznej analizy informacji i wykorzystaniu dynamiki zmian do tworzenia nowych, wartościowych rozwiązań oraz wzmocnienia odporności osobistej i zawodowej na niepewną i zmienną rzeczywistość.
Jakie procesy wspiera trendoskop?
- zrozumienie genezy i dynamiki zmian zachodzących we współczesnym świecie
- projektowanie nowych usług i doświadczeń odbiorców
- umiejętne obserwowanie trendów, które rozwija kreatywność i kształtuje elastyczność poznawczą
- tworzenie kultury innowacji w firmie
Kiedy zastosować trendoskop?
- aby zmieniać i dostosowywać do zmieniającej się rzeczywistości modele biznesowe
- aby lepiej komunikować się z pracownikami i klientami
- aby tworzyć wartościowe rozwiązania odpowiadające na potrzeby i oczekiwania użytkowników
- aby świadomie tworzyć wizję rozwoju firmy lub organizacji
- w celu rozwoju kreatywności w zespole
Dla Kogo?
- osób zainteresowanych poszukiwaniem nowych metod pracy
- osób szukających zmian zawodowych i osobistych
- właścicieli firm
- managerów
- specjalistów HR / HR business partnerów
- team liderów

PROGRAM

Etap O - Wiedza o trendach
- czym są trendy?
- jakie siły kształtują trendy?
Etap 1 - Wykrywanie zmian
- trendy a wartości i potrzeby ludzi
- gdzie i jak zbierać informacje i inspiracje
Etap 2 - Analiza zmian
- czy możemy przewidzieć przyszłość?
- czym jest trendwatching?
- jak wygląda praca trendwachera?
Etap 3 – Zastosowanie wiedzy i obserwacji w danej branży lub obszarze
- generowanie pomysłów
- społeczna adaptacja trendów
- zastosowanie trendów

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Wykładowca historii sztuki i historii designu School of Form w Poznaniu, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci. Od kilku lat zajmuje się trendwatchingiem - odwiedza festiwale i targi designu, obserwuje trendy i zmiany w stylu życia konsumentów. Pomaga projektantom i firmom zrozumieć ich mechanizm i kierunek oraz zastosować w tworzeniu nowego, wartościowego produktu, usługi czy doświadczenia użytkownika. Współpracuje jako konsultant i trener creativity thinking z Concordia Design w Poznaniu, które łączy design, biznes i kreatywność. Pisze dla magazynu Design Alive o designie, architekturze, wnętrzach i trendach w projektowaniu.

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Wykładowca historii sztuki i historii designu School of Form w Poznaniu, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci. Od kilku lat zajmuje się trendwatchingiem - odwiedza festiwale i targi designu, obserwuje trendy i zmiany w stylu życia konsumentów. Pomaga projektantom i firmom zrozumieć ich mechanizm i kierunek oraz zastosować w tworzeniu nowego, wartościowego produktu, usługi czy doświadczenia użytkownika. Współpracuje jako konsultant i trener creativity thinking z Concordia Design w Poznaniu, które łączy design, biznes i kreatywność. Pisze dla magazynu Design Alive o designie, architekturze, wnętrzach i trendach w projektowaniu.

Info organizacyjne

Warsztaty odbędą się w Warszawie, w jednej z sal Uniwersytetu SWPS, przy ulicy Chodakowska 19/31

Data: 7 listopada 2019, 10.30 - 16.30 

Cena: 649 zł + VAT
W cenie są przerwy kawowe oraz lunch. Po warsztatach wystawiamy Certyfikat Uczestnictwa.

Info organizacyjne

Warsztaty odbędą się w Warszawie, w jednej z sal Uniwersytetu SWPS, przy ulicy Chodakowska 19/31

Data: 7 listopada 2019, 10.30 - 16.30 

Cena: 649 zł + VAT
W cenie są przerwy kawowe oraz lunch. Po warsztatach wystawiamy Certyfikat Uczestnictwa.