Poznaj naszych ekspertów | Concordia Design

Nasi eksperci

Nasz zespół to interdyscyplinarna grupa osób, które nieustannie się inspirują i szukają nowych rozwiązań dla biznesu.
Łączy nas dojrzałość, kreatywność, umiejętność strategicznego myślenia oraz ciągła ciekawość.
Eye icon
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
Eye icon
Sylwia Hull-Wosiek
Eye icon
Paulina Ignatowska - Zaremba
Eye icon
Jacek Jokś
Eye icon
Bart Jurkowski
Eye icon
Maria Kurasz
Eye icon
Marta Megger
Eye icon
Agnieszka Mróz
Eye icon
Katarzyna Nowotna
Eye icon
Edyta Paul
Eye icon
Krzysztof Peliński
Eye icon
Agnieszka Pełka-Szajowska
Eye icon
Katarzyna Rząsa
Eye icon
Natalia Słowikowska
Eye icon
Jakub Snochowski
Eye icon
Agata Waligórska
Eye icon
Monika Wietrzyńska

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Close icon

W zespole Concordia Design zajmuje się wspieraniem procesów projektowych poprzez obserwację i analizę trendów oraz sygnałów zmian. Inspiruje projektantów i firmy do tworzenia innowacyjnych produktów, usług, doświadczeń użytkownika wykorzystując metody myślenia kreatywnego.

Tworzy autorskie metody analizy trendów i uczy, jak pracować 

z nimi w organizacjach. 

Prowadzi wykłady, szkolenia, warsztaty i eventy.

Opracowuje raporty dotyczące trendów konsumenckich i wzorniczych dla różnych branż.

Historyczka sztuki, pedagog, kuratorka i wykładowczyni 

historii sztuki i designu School of Form, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci. 

Wierzy, że wszystko, co zostało zaprojektowane układa się w opowieść o nas – naszych potrzebach, lękach, aspiracjach i marzeniach, a projektując teraźniejszość wpływamy także na przyszłość.

Dlatego zawsze warto zastanowić się, czy jesteśmy dobrymi projektantami przyszłości dla siebie, swoich potomków i planety?

Sylwia Hull-Wosiek

Close icon

Development & Creativity Manager w Concordia Design. Autorka metody Creativity+Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzania zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Żabka, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.

Paulina Ignatowska - Zaremba

Close icon

Projektantka usług i facylitatorka projektowania scenariuszy przyszłości.

W Concordia Design wspiera projektowanie przyszłości analizą trendów i sygnałów zmian. Uczy zwinnego podejścia projektowego. Pracuje w oparciu o Human Centered Design (Service Design, Design Thinking i Creativity+Thinking). Pracując w Akceleratorze Huge Thing wspierała polskie i zagraniczne startupy technologiczne w wejściu na polski rynek. Wierzy, że design może zmieniać nasze życie na lepsze, dlatego dzieli się swoją wiedzą pełniąc funkcję Dyrektorki do spraw relacji

ze szpitalami w Fundacji K.I.D.S. – Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

Jacek Jokś

Close icon

Trener, coach certyfikowany na poziomie Professional (PCC) przez International Coach Federation, superwizor coachingu. Konsultant, pracujący z przedsiębiorcami, menadżerami oraz działami HR zarówno start-up’ów, jak i dużych organizacji. Współpracuje z dwoma poznańskimi pracowniami psychologicznymi, w których prowadzi pomoc psychologiczną. Ostatnie lata spędził w międzynarodowym koncernie branży automotive, wspierając menedżerów i zespoły w zmianie. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji coachingowych, menadżerskich oraz w pracy z emocjami i wzmacnianiem odporności psychicznej.

Bart Jurkowski

Close icon

Psycholog, trener, improwizator.

Buduje mosty pomiędzy biznesem, psychologią i improwizacją stosowaną.

Wspiera firmy i zespoły w tworzeniu kultury organizacyjnej, w której ludzie chcą pracować.

Prowadzi pierwszy w Polsce kurs impro dla liderów na kierunku MBA.

Maria Kurasz

Close icon

Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami i rozwoju biznesu. Doświadczenie zdobywała  realizując projekty międzynarodowe na rynkach europejskich, USA i Azji. Wspiera biznesy w zakresie rozwoju firmy i  wdrażania nowych produktów na rynek polski i rynki zagraniczne. Współpracowała m.in. z takimi markami jak  Amazon, Facebook, Komputronik, Mitsubishi, Amica, Boiron. Absolwentka Międzynarodowych Studiów Executive MBA Poznań – Atlanta  z akredytacją AMBA. W Concordia Design zajmuje się community managementem i  komercjalizacją Centrum badań, projektowania i  prototypowania Lab150.  Odpowiedzialna za kontakt i współpracę z nowymi firmami oraz rozwój działu sprzedaży. Jej największą pasją są góry i  podróże egzotyczne.

Marta Megger

Close icon

Certyfikowana coach talentów Gallupa, moderatorka Design Thinking, trenerka Diversity&Inclusion, certyfikowana trenerka biznesu, managerka. Jako trenerka i coach talentów Gallupa specjalizuje się w rozwoju jednostek i zespołów w oparciu o ich mocne strony, wspiera budowanie różnorodnych zespołów oraz inkluzywnych miejsc pracy, a także pomaga uwalniać kreatywność i tworzyć innowacje moderując procesy Design Thinking oraz Creativity+Thinking. Ma doświadczenie zarówno w codziennym zarządzaniu biznesem i zespołami, jak i tworzeniu długoterminowych strategii rozwoju i biznesplanów. Udziela się także w organizacjach pozarządowych, aktualnie związana z poznańską Grupą Stonewall, gdzie zajmuje się koordynacją i prowadzeniem szkoleń z zakresu Diversity&Inclusion.

Agnieszka Mróz

Close icon

Od 7 lat zajmuje się projektowaniem usług oraz badaniami jakościowymi. Projektuje nowe usługi, usprawnia te już istniejące, aby odpowiadały na obecne i przyszłe potrzeby rynku. Wykorzystuje podejście service design do projektowania rozwiązań online, procesów komunikacji, sprzedaży, rekrutacji, adaptacji, obsługi klienta itp. 

Współpracowała z ponad 100 firmami i instytucjami, organizacjami.

Realizowała projekty m.in. dla  Play, Narodowego Archiwumu Cyfrowego, Metro Properties, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Instytutu Adama Mickiewicza, Laboratorium Innowacji Społecznych.

Prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych SWPS na kierunkach Projektowanie Usług, Zarządzanie Innowacją (Design Management) oraz Collegium DaVinci (Zarządzanie Kreatywne)

Swoimi doświadczeniami dzieli się na profilu Osobiście o projektowaniu usług (https://www.facebook.com/servicesandbox.agamroz

 https://instagram.com/service_sandbox

Katarzyna Nowotna

Close icon

Doświadczony Project Manager. W Concordia Design zarządza procesami projektowania usług i kultury organizacyjnej w firmach. Wspiera biznes w zmianie wykorzystując metodę Creativity+Thinking. Buduje relacje i doświadczenia klientów. Entuzjastka Service Design.

Wspólnie z ekspertami realizowała takie projekty jak “Projekt nowego modelu obsługi klienta w placówce bankowej” dla Banku Millennium czy “DNA Laboratorium Innowacji” dla Banku Pekao S.A. Moderowała warsztaty dla klientów różnych branż, m.in. KGHM, Tatrzański Park Narodowy, Interlan, BAE Systems.

Przez wiele lat związana ze sprzedażą i produkcją różnorodnych eventów.

Z wykształcenia filolog języka nowogreckiego, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania marką na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz projektowania usług na Uniwersytecie SWPS.

Edyta Paul

Close icon

Projektantka uczących się organizacji, pilotka zmian

Inicjuje i koordynuje projekty, związane z tworzeniem nowych usług, produktów, modelami biznesowymi oraz transformacją kultury organizacyjnej. Tworzy zespoły, które te pomysły, projekty i modele wprowadzają w życie. Zamienia hasło “life long learning” w konkretne działania, pomagając tworzyć uczące się organizacje. Wykorzystuje doświadczenie w zarządzaniu zmianą, lean, agile, design thinking, systematic inventive thinking. Certyfikowana Trenerka FRIS. Przygotowuje także do komunikowania o zmianach – jest trenerką, która specjalizuje się w wystąpieniach publicznych.

Z każdej podróży przywozi inspiracje, z każdego filmu wyciąga pomysł na usługę:)

Krzysztof Peliński

Close icon

Specjalista w dziedzinie konstrukcji i technologii mebli, inżynierii materiałowej, wyrobów z drewna i materiałów drewnopochodnych, modelowania 3D w systemach CAx. Współpracował z działami R&D Meble Vox i TRE Design. Absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Meblarstwa, Wydziału Technologii Drewna, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

W Lab150 zarządzam pracą projektantów i technologów w ramach działu projektowego i prototypowni. Odpowia za bezpośrednią pracę z klientem, doradztwo i nadzór realizowanego procesu od koncepcji aż po sukcesywne stworzenie prototypu, do dalszych jego badań i rynkowego wdrożenia.

W wolnym czasie organizuje wycieczki rowerowe, a także podróżuje po Polsce i południowej Europie. Ogromną satysfakcję przynosi mu gotowanie i poznawanie smaków, zwłaszcza kuchni śródziemnomorskiej.

Agnieszka Pełka-Szajowska

Close icon
Mówi o sobie, że jej misją jest pomaganie biznesowi i organizacjom w podejmowaniu lepszych decyzji. Łączy dwa obszary: biznes i wiedzę o człowieku, tak by biznes miał zawsze najnowszą i praktyczną wiedzę o człowieku (evidence-based).
Psycholog społeczna i doświadczona menadżerka (na koncie ma nagrody m.in. nagroda SUPERBRANDS dla polskiej marki tołpa – nagroda dla współtwórcy). Ekspert Concordia Design, gdzie pracuje z dużymi i średnimi firmami, w obszarze projektowania produktów i usług (psychologia społeczna i poznawcza, ekonomia behawioralna, service design, decision thinking, krytyczne i kreatywne myślenie, zespoły, komunikacja, zarządzanie).
Certyfikowany trener biznesu, mentorka, coach menadżerski, edukator i wykładowca, prelegent na konferencjach. Współtwórca metody i narzędzi Decision Thinking(R). Certyfikowany Trener FRIS(R). Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pasjonatka książek i żeglowania.

Katarzyna Rząsa

Close icon

Moderatorka i facylitatorka Design Thinking i Creativity+Thinking.  Specjalizuje się we wspieraniu projektów strategicznych (m.in doświadczenie w PMO strategii HR). Buduje pomosty między strategią HR, a strategią firmy. Pracuje z klientami nad rozpoznawaniem i współtworzeniem DNA organizacji i jej wartości z perspektywy potrzeb dzisiaj/jutro. Jej pasją są projekty, których efektem jest wypracowanie nowych rozwiązań, produktów i usług.

Od kilkunastu lat współpracuje z największymi pracodawcami w Wielkopolsce – Volkswagen Poznań i IKEA Poznań. Pasjonuje ją tworzenie modeli, które mają przełożenie na codzienność. Posiada doświadczenie w badaniu zadowolenia pracowników i pracy z kadrą menedżerską nad zmianą w tym obszarze oraz tworzeniem programów dla HiPo w organizacji.

Konsultant i moderator warsztatów. Ultrawizjoner, działa z ogromną energią, determinacją i przekonaniem, że niemożliwe zawsze jest możliwe – wg. niej, to tylko kwestia odpowiednich narzędzi i procesu.

Prywatnie – gallupowy zbieracz – uwielbia kolekcjonować doświadczenia, posiada niezliczoną ilość folderów o nazwie „inspiracje”. Fanka dopamine dressing.

Natalia Słowikowska

Close icon

Badaczka, analityk trendów, socjolożka. Doświadczenie zdobywała realizując projekty badawcze z dziedziny badań społecznych oraz marketingowych. Wspiera biznesy w obszarze badań jakościowych i ilościowych, szczególnie w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek, testowania prototypów, wdrażania innowacji i nowych technologii. W procesach badawczych koncentruje się na potrzebach oraz doświadczeniach użytkownika osadzając je w aktualnych trendach rynkowych i społecznych.

Mówi, że każde badanie to odkrywanie nowych źródeł ludzkich inspiracji i potrzeb, którymi kierujemy się dokonując wyborów. Uważa, że najciekawsze są potrzeby nieuświadomione oraz te, o których nie mówimy. 

Realizowała badania m.in. dla takich branż, jak FMCG, mobile, medical, automotive, financial, edukacja, gov & NGO.    

Jakub Snochowski

Close icon

Trener skutecznej improwizacji w biznesie, aktor, reżyser, dramaturg, pedagog teatru.

Pracował między innymi z Andrzejem Wajdą, Jerzym Skolimowskim, Krzysztofem Krauze, Jerzym Stuhrem, Janem Klatą, Mariuszem Trelińskim. Szkolił BZ WBK, PKO S.A., PKO BP, Santander Bank Polska, PZU, PKN Orlen, Enea, ZUS, Volkswagen Polska, Ikea, Orange, Play, Profim i wiele innych.

Od kilkunastu lat fascynuje go skuteczność w improwizacji. Jego sposób pracy jest wypadkową doświadczeń z pogranicza sztuki i biznesu. Udowadnia przydatność artystycznych narzędzi w zarządzaniu zespołem, kryzysem, sobą, wspiera proces ideacji. Skuteczna improwizacja wzmacnia także umiejętności prezentacji, autoprezentacji, współpracy, poprawia komunikację, sprawdza się podczas nagłej zmiany, pomaga wyjść z kryzysu.

Jego szkolenia dostępne są w krótkich formatach typu TEDx, przez kilkugodzinne warsztaty, aż po wydarzenia artystyczne, będące formatem przeznaczonym dla większych grup. Niektóre formaty są dostępne w wersji online.

Agata Waligórska

Close icon

Trenerka biznesu, HR menedżerka, coach i mentorka liderów, pilotka zmian. Od ponad 10 lat wspiera menedżerów w zarządzaniu zespołem. W wielu rolach pracowała w strukturach rozproszonych, dzieli się więc sprawdzonymi metodami pracy hybrydowej. Jest ekspertem w obszarze budowania relacji, komunikacji (m.in. feedback, komunikacja zmian), rozwoju kompetencji pracowników oraz wykorzystaniu narzędzi coachingowych w roli menedżera. Doświadczenie zebrała w dużych międzynarodowych korporacjach i polskich firmach rodzinnych (w rolach: menedżera sieci sprzedaży, HRBP, trenera, menedżera zespołów) oraz prowadząc swoje firmy. Zna i rozumie biznes – zarówno od strony systemów, procesów, struktur, po specyfikę różnych branż: retail, farmacja, logistyka, FMCG, marketing. Dodatkowo nakłada na to perspektywę kultury organizacji. Uwielbia różne narzędzia, jest autorką rozwojowych kart budujących relacje, Jupitajnia. W pracy korzysta z metod coachingowych, technik kreatywnych, metodyki Creativity+Thinking oraz kompetencji trenerskich i liderskich, wciąż poszukując i projektując nowe. Jest molem książkowym i zgłębia zarówno to, co mówią badania w obszarach jej ekspertyzy, jak i chętnie poznaje nowinki, nowe modele pracy, niszowe inicjatywy. Interesuje się marketingiem i nowościami technologicznymi.

Monika Wietrzyńska

Close icon

Project Managerka z kilkunastoletnim stażem. Zanim trafiła do zespołu Concordia Design, kierowała projektami na Międzynarodowych Targach Poznańskich oraz była Brand Managerką School of Form Uniwersytetu SWPS. 

W Concordia Design koordynuje dwuletni program inkubacji 20 firm z regionu Wielkopolski oraz prowadzi warsztaty ze strategii marketingowych.

Odpowiada również za realizację programu rozwojowego dla pracowników banku Pekao SA w ramach programu Talents Up!

Sama o sobie mówi, że jest ogarniaczką – lubi mieć plan, ceni porządek, uwielbia odhaczać wykonane zadania z listy. Interesuje się językiem komunikacji, socjologią designu oraz trendami w projektowaniu inkluzywnym.

Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz studiów podyplomowych Public Relations na Birkbeck University w Londynie.

Subscribe to our newsletter