Kreatywność tylko dla branży kreatywnej. Nic bardziej mylnego!

Sylwia Hull-Wosiek

Kreatywność rozumiana  jako zdolność do tworzenia nowych i wartościowych rzeczy jest potrzebna każdemu, w każdej branży, dlatego firmy produkcyjne nie powinny się jej bać. 

Dlaczego warto sięgnąć po niestandardowe rozwiązania?  Czemu warto zaufać  ekspertom od Kreatywności?  Jakie są z Tego realne zyski. O tym i wiele więcej mówi Małgorzata Dobies-Turulską Dyrektorką największej fabryki Ikea na świecie

W firmach produkcyjnych od zawsze szuka się optymalizacji i oszczędność. Kiedy zawodzą utarte ścieżki, schematy działania, kiedy czujemy że stanęliśmy w martwym punkcie i prace nad wyzwaniem nie dają pożądanych efektów, pojawia się potrzeba nowego otwarcia. To jest dobry moment na świeże spojrzenie i konkretne rozwiązanie – Warsztaty kreatywne, Design sprint, Metodę Design thinking.

Warsztaty kreatywne okazują się nie tylko dobrą zabawą, ale przede wszystkim rozwiązują realne wyzwania. 

A jakie plusy korzystania z metod kreatywnych dostrzega bohaterka wywiadudostarczają  konkretne rozwiązania  na tu i teraz, oraz takie, które firma  wdraża długoterminowo

-praca w nieoczywistych zespołach, poznanie innego punktu widzenia

-budowanie współpracy

 -zrozumienie procesów

-budowanie kultury organizacyjnej opartej na różnorodności

-FUN! – dobra czas razem

A co poleca Małgorzata Dobies-Turulską, żeby pobudzać swoją energię, ciekawość i otwartość 

– Rozmowy z ludźmi, nowe znajomości, otwartość na innych

-Jazdę  samochodem w ciszy 🙂 Ten czas i ta przestrzeń tylko dla siebie

-Bieganie jako cudowne oczyszczenie umysłu-  to sprawią że pomysły same przychodzą

-Czytanie wielu  książek z różnych dziedzin, często na raz! Książki są przede wszystkim źródłem inspiracji w poszukiwaniu swojego punktu odniesienia.

polecajki książkowe:

-Trąbka do słuchania – Leonora Carrington

-Chłopki opowieść o naszych babkach autorstwa Joanny Kuciel- Frydryszak

-Audiobook Maria Curie autorstwa jej córki Ewy Curie

About the author_rce

Sylwia Hull-Wosiek

Development & Creativity Manager at Concordia Design. Author of the Creativity+Thinking method, which is the result of her years of experience, reflection and project work based on creative techniques, design thinking and HR practice. Certified business trainer, consultant, educator, coach with years of experience in human resource management. When designing innovative solutions, products, experiences or education, she uses a variety of diagnostic and development tools tailored to the purpose of the processes and the team she works with. Among others, she has worked with Volkswagen Poznań, IKEA, Żabka, Microsoft, Interseroh, Vox Furniture, Vox Profile and many others.

Subscribe to our newsletter