Biuro do wynajęcia
Szukasz biura w Poznaniu dla siebie lub dla swojego zespołu? Posiadamy przestrzenie biurowe na wynajem w centrum miasta. Atrakcyjna lokalizacja w Poznaniu, parking, pełne wyposażenie, brak dodatkowych opłat i oryginalnie zaaranżowana przestrzeń - to wyróżnia Concordię!
Umów się na spotkanieW Concordia Design oferujemy biura posiadające od 5 do 18 stanowisk do pracy. Mamy również miejsca w coworkingu.
Co zrobić, by pracować w Concordia Design? Skontaktuj się z nami, sprawdź dostępność miejsc – następnie weź laptopa i rozgość się u nas, wszystko już na Ciebie czeka!
U nas skorzystasz z biur serwisowanych – to wygoda, brak dodatkowych opłat i elastyczna umowa.
Co jeszcze?
Nie płacisz za metry kwadratowe,
korzystasz z w pełni wyposażonego biura,
kompleksowe utrzymanie w cenie.
W budynku Concordia Design - dla naszych wynajmujących oraz gości - w biurach oraz częściach wspólnych dostępne jest WIFI. Dzięki temu możesz swobodnie pracować w wybranej przez siebie przestrzeni. Sieć WIFI zapewnia Ci nieprzerwane połączenie, a jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy, do Twojej dyspozycji są pracownicy, którzy stanowią niezbędne wsparcie techniczne.
Co zyskujesz? – dostęp do szybkiego WiFi
– wsparcie techniczne
– pomoc w obsłudze sprzętu
W budynku Concordia Design przy wejściu A przeznaczonym dla naszych najemców znajduje się obsługa recepcyjna. Codziennie w biurze towarzyszyć Wam będzie również Community Managerka, która dba o przestrzenie wspólne oraz całą społeczność naszych najemców. Dodatkowo w Concordia Design stawiamy na networking, integrację i wspólne poznanie się - dlatego możesz uczestniczyć w spotkaniach Community.
Co zyskujesz? – obsługa recepcyjna,
– networking i community,
– szybka reakcja na prośby
Zarówno na piętrze I i II posiadamy sale spotkań, do których masz łatwy dostęp. Dzięki aplikacji możesz w dowolnym momencie sprawdzić dostępność sal i skorzystać z nich zgodnie ze swoimi potrzebami. Sale wyposażone są w ogólnodostępne telewizory oraz sprzęt do wideokonferencji. Możesz skorzystać z wyciszonych callboxów, dzięki temu w komfortowy sposób możesz odbyć ważną rozmowę.
Co zyskujesz? – dostęp do salek konferencyjnych
– sprzęt do spotkań warsztatowych
– dostępne callboxy
Wynajem biura – co nas wyróżnia?
good location (city center)
large parking lot next to the building
full office equipment
flexible contracts
equipped common areas, kitchen, chillout room, meeting rooms
acoustic call boxes
shower
bicycle parking
The first floor of the building features as many as 19 offices. Each of them dedicated to a specific number of people, so you are sure to find something for yourself. In addition, 2 meeting rooms, 2 acoustic booths and chillout space at your disposal.
The second floor of the Concordia Design building, in turn, has 9 offices and a coworking space dedicated to 14 people. What's more - 3 meeting rooms, 3 acoustic booths, chillout space, a common area and a lobby with staff.
W budynku Concordia Design znajduje się wyróżniona przez The Guardian restauracja Concordia Taste, w której możesz zjeść business lunch lub zaprosić swoich gości na kawę.
Sam budynek Concordia Design to przestrzeń starej drukarni, która rok temu została na nowo wyremontowała. Całość przedsięwzięcia została zaplanowana w duchu zrównoważonego rozwoju, a projekt wnętrza jest nagradzany.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami i wybierz swoje miejsce do pracy!
What are serviced offices?
Biura serwisowane dostępne w Concordia Design to Twoje miejsce do pracy. Korzystając z oferty biur serwisowanych masz pewność stałości opłat - w jednej cenie zawiera się Twoja przestrzeń do pracy, biurko i wyposażenie, dostęp do internetu, dostęp do przestrzeni wspólnych: wyposażona kuchnia, salki konferencyjne, chill space, utrzymanie czystości, obsługa recepcji itp. Umowa jest elastyczna, dzięki czemu łatwo możesz zmienić miejsce swojej pracy - ale czy na pewno zrezygnujesz z pracy w Concordii? ?
Is there furniture in the offices?
Yes, your serviced office is located in a space that is fully equipped. You will be provided with a desk, a comfortable chair, cabinets, adequate lighting, internet access and technical and IT support if needed.
What hours can I use the desk?
The Concordia Design facility is accessible 24/7, with Office Manager and Community Manager assistance available during business hours between 8 a.m. and 4 p.m. However, during other hours, the facility is monitored by security. In summary - you can use your desk whenever you want. You will get to your office through your tenant card.
Is there parking in the Concordia building?
Tenants can use several parking lots in the area. These are the parking lots: at the Concordia building, the underground parking lot at Concordia, the parking lot under the Kaponiera Roundabout, the parking lot at the Baltic Sea and on the MTP grounds. Each of these parking lots is operated by a different third-party company, so the tenant can contact the chosen service provider and use a convenient parking space.
Maria Kurasz
cowork@concordiadesign.pl
+48 887 780 773