Badania i trendy

Zastanawiasz się, jak przygotować swoją firmę na zmiany i tworzyć innowacje w biznesie? Jak zrozumieć potrzeby klientów/zespołu i zmiany ich stylu życia?

W końcu - jak wyprzedzić konkurencję i dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości? Czy można to jakoś…przewidzieć? Magicznej kuli nie mamy!

Posiadamy za to wiedzę i doświadczenie, by pomóc Ci w porę zauważyć sygnały zmian i dostosować modele biznesowe oraz kulturę organizacji.
Jak pracujemy? Wykorzystując badania i analizę trendów, co przekłada się na skuteczny proces produkt, service design.
Contact us
Praca z trendami. Kiedy jest niezbędna?

Wykłady i warsztaty dotyczące trendów to doskonała okazja do refleksji nad miejscem firmy w szybko zmieniającej się rzeczywistości i kierunkiem jej rozwoju. Praca z trendami pomaga podejmować decyzje i reagować skutecznie i na czas w świecie ciągłych zmian.

 Trendy w biznesie to praktyczne narzędzie do tworzenia nowych i wartościowych rozwiązań odpowiadających na potrzeby użytkowników. Uczą jak dostosować biznes do dynamicznej rzeczywistości i uodporniają na kryzysy.

Wypróbuj tę metodę, jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:

– Jak zrozumieć potrzeby klientów/pracowników i zmiany ich stylu życia?

– Jak przygotować się na zmiany w biznesie i zwiększyć odporność na niepewność?

– Jak  wyprzedzić konkurencję i odróżnić się pozytywnie od innych firm?

– Jak zaprojektować nowy produkt, usługę, event, komunikację, kulturę organizacji?

– Jak tworzyć innowacyjne środowisko i uczącą się organizację?

– Jak tworzyć zespół i jak rozwijać się jako lider (HR, L&D)?

Warsztaty z trendów poszerzą Twoje spojrzenie na przyszłość obszarów takich, jak:
  • styl życia konsumentów
  • design produktu i usług
  • technologia
  • architektura wnętrz (praca / mieszkanie/ retail / visual merchandising)
  • edukacja i rozrywka
  • jedzenie i odpoczynek, wellness
  • praca, zespoły i liderzy, HR i L&D
Contact us

Jak pracujemy z trendami?

Edukujemy

Przygotowujemy zespoły do samodzielnej i systematycznej pracy z trendami. Uczymy, jak obserwować, zbierać i analizować trendy i sygnały zmian. Projektujemy wspólnie z naszymi słuchaczami sposoby pracy z trendami i sygnałami zmian, które będą działać w ich firmie lub organizacji, bo są dostosowane do jej potrzeb i ograniczeń.

Inspirujemy

Klientów interaktywnymi wykładami (Power speech) na temat trendów i sygnałów zmian i futures thinking w wybranej branży i obszarze. Każdy wykład jest opracowywany indywidualnie, na podstawie celów jakie sobie wspólnie określamy i kontekstów, które chcemy pokazać.

Wspieramy w czasie procesów projektowych i wdrożeń

Dzięki technikom kreatywnym przechodzimy od trendów i insightów do pomysłów i rozwiązań. Dzięki temu z powodzeniem stworzysz nowy produkt lub udoskonalisz obecny, zaprojektujesz usługę, która przyniesie korzyści dla Twojej grupy docelowej, ponieważ będzie odpowiadać na potrzeby użytkowników - w efekcie osiągniesz sukces wdrożeniowy!

Efekty współpracy z naszym zespołem:

Procesy projektowe i wdrożenia

Dzięki pracy z trendami i sygnałami powstają lepsze projekty i wdrożenia. Współpracowaliśmy z wieloma firmami w Polsce i jest duże prawdopodobieństwo, że korzystasz z rozwiązań - produktów, usług, miejsc, eventów, które powstały między Jednak praca osób obserwujących trendy przypomina pracę “ghostwritera”, dlatego nie wszystko możemy Ci pokazać w case study.

Mapy i Raporty trendów i sygnałów zmian

Map trendów i sygnałów jest bardzo wiele, ale naszą tajemną mocą jest to, że tworzymy dedykowane konkretnym firmom i wyzwaniom projektowym mapy na podstawie mega trendów i trendów globalnych. Mapy pomagają w nawigacji i znalezieniu drogi do lepszej przyszłości dla Twojej firmy.

Raporty trendów i sygnałów zmian w wybranym obszarze

określają obecne i przyszłe potrzeby użytkowników, mapują szeroki kontekst (STEEP), w jakim działa Twój biznes i zainspirują do tworzenia rozwiązań.

Contact us
Czym jest analiza STEEP

Opracowywane przez nasz zespół raporty w wybranym obszarze

S  Social – społeczno-kulturowe

T  Technological – technologiczne

Economic – ekonomiczne

Enviromental – środowiskowe

P  Political – polityczne

Trendy i badania

Przyglądamy się wybranym obszarom i branżom a następnie zderzamy wiedzę z obserwacji i analizy trendów z badaniami jakościowymi i ilościowymi. Myślenie o przyszłości (futures thinking) łączymy z perspektywą tego, co tu i teraz (badania). Dowiedz się, jak wygląda realizacja i korzyści z przeprowadzania badań, a to wszystko Okiem Badaczki.

Kluczowe są potrzeby klienta - proces badawczy

Świadomość tego, jakie trendy czekają nas w przyszłości to nie wszystko. Ważny jest cały proces badawczy, który pozwala zdiagnozować szerszy kontekst, w tym poznać insighty, wskazać potrzeby klienta – uświadomione i nieuświadomione oraz obecną sytuację rynkową – to wszystko pozwala osadzić obecny stan Twojej organizacji, w efekcie nowe produkty czy usługi będą przystosowane i przekładalne na wpływ najnowszych trendów.

Realizujemy badania jakościowe, które pozwalają na:

dokładną analizę wskazanego zjawiska, co pozwala lepiej zrozumieć sygnały zmian,

poznanie potrzeb użytkownika, dzięki którym dokładnie dostosujesz produkt lub usługę pod oczekiwania odbiorców,

dostarczają większej ilości informacji, co umożliwia dokładne przygotowanie strategii go-to-market,

analizę zachowania odbiorców w kontakcie z produktem lub w czasie korzystania z usługi, co daje niezbędny feedback na temat produktu/usługi jeszcze przed wdrożeniem na rynek, w efekcie generujesz oszczędności i zmniejszasz ryzyko wdrożeniowe.

Chcesz stworzyć nowy produkt/usługę lub wprowadzić innowację? 

Przygotuj się dobrze i stwórz strategię wdrożeniową zgodną z najnowszymi trendami. Przeprowadź badania, które dadzą niezbędny feedback dotyczący wprowadzanej innowacji. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

 

.

Dla kogo:
  • Firm i osób projektujących, które poszukują inspiracji do tworzenia nowych produktów, usług, eventów
  • Firm i osób projektujących, które poszukują innowacyjnych rozwiązań
  • Firm rozwijających nowe kompetencje biznesowe w zespołach
  • Projektantek i Projektantów produktu, komunikacji i usług
  • Działów HR i L&D
  • Innowatorów społecznych i organizacji NGO
Write to us
Do you have questions, needs, or just want to drop in for a coffee? Write to us!