TABU POLSKIEGO LEADERSHIPU. POBIERZ RAPORT i poznaj wyzwania polskiego przywództwa.

Zwycięstwo, czyli Concordia i finał Ligi Konferencji UEFA

Michał Karbowiak

Aby gościć finalistów Ligi Konferencji UEFA: Chelsea F.C. i Realu Betis, musieliśmy być jak dobra drużyna piłkarska: wygrać z mocną konkurencją oraz zaprezentować poziom klasy europejskiej.
Jako Concordia pod koniec maja staliśmy się częścią wielkiego wydarzenia, którego znaczenie wykracza daleko poza sport. Finał Ligi Konferencji UEFA, a więc jednego z najważniejszych turniejów piłkarskich w Europie przyciągnął do Wrocławia nie tylko kilkadziesiąt tysięcy polskich i zagranicznych kibiców, ale również ważnych polityków czy najwyższych rangą przedstawicieli biznesu. 
W naszym centrum eventowym gościliśmy przedstawicieli obu klubów, które do finału awansowały. Najpierw działaczy, sponsorów i sportowe legendy hiszpańskiego Realu Betis, a później rodziny oraz
przyjaciół piłkarzy Chelsea, a także sponsorów czy akcjonariuszy klubu z zachodniej części Londynu. 
Dla przypomnienia Anglicy to jeden z dziesięciu najbogatszych klubów w Europie, ich roczne przychody w 2024 roku wyniosły blisko 550 mln euro. Do sponsorów należą natomiast m.in. firma Nike – jeden ze światowych liderów produkcji obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych czy BingX wiodąca giełda kryptowalut i platforma handlu społecznościowego.

Goszcząc w Concordii Real Betis i Chelsea F.C. rozgrywaliśmy w sumie dwa finały i to zanim piłkarze wyszli na boisko – uśmiecha się Patryk Helka Head of Events Concordia Design Wrocław, który odpowiadał za koordynację obu wydarzeń – Po raz kolejny udowodniliśmy, że nasz obiekt i zespół posiada europejski potencjał do organizacji wydarzeń na najwyższym poziomie – dodaje Helka.
Co ciekawe, a dla każdego venue naprawdę bardzo ważne, aby przyciągnąć tak renomowanych gości musieliśmy okazać się lepsi od bardzo mocnej konkurencji. Klienci przed wyborem Concordii skrupulatnie weryfikowali ponad 20 (!) lokalizacji w całym Wrocławiu. Nasz obiekt również był kilkukrotnie „prześwietlany” zarówno przez przedstawicieli klubów jak i współpracującej z nimi agencji eventowej. Efektem były jednak dwa spektakularne wydarzenia, w tym m.in. spotkanie z mediami legendarnych piłkarzy Betisu, jak również ekskluzywna kolacja serwowana na tarasie dla 150 VIP-ów zaproszonych przez Chelsea.
– W obu wypadkach wraz z bardzo doświadczonym zespołem Concordia Taste Wrocław przygotowaliśmy wyjątkowe menu, dostosowane do preferencji naszych gości. Oparliśmy je na starannie wyselekcjonowanych polskich produktach – opowiada Patryk Helka. Przy obu eventach ważne były również m.in. odpowiedni branding czy perfekcyjna logistyka.
– Zależało nam, aby nasi goście czuli się jak u siebie, a wydarzenie przebiegło sprawnie i komfortowo. Dzięki temu przedstawiciele obu klubów mogli skupić się na wspaniałych emocjach związanych z
udziałem w finale europejskiego pucharu – kończy Patryk Helka.

O autorze_rce

Michał Karbowiak

Business Development Manager Concordia Design Wrocław. W Concordia Design Wrocław odpowiada za budowanie społeczności, prowadzenie programu inkubacyjnego dla młodych firm technologicznych i realizację Concordia Design Accelerator – programu akceleracyjnego dla startupów. Przed pracą w Concordii pomagał budować lokalny ekosystem startupowy w ramach działań Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW) – spółki miejskiej odpowiedzialnej za współpracę z biznesem.