Creativity+Thinking
Creativity+Thinking to nasza autorska metoda, która powstała dzięki wieloletniemu doświadczeniu i pracy przez Design Thinking.
Jest ona odpowiedzią na to, jak jeszcze lepiej zaprojektować proces, aby jeszcze efektywniej odpowiedzieć na realne potrzeby użytkowników, uwzględniając również rozwój i potrzeby grupy projektowej.
Skontaktuj się z nami


Creativity+Thinking - kreatywne projektowanie rozwiązań
Creativity+Thinking (C+T) jest autorską metodą kreatywnego projektowania rozwiązań, która posiada konkretne etapy pracy oraz określone narzędzia.
Tym, co różni C+T od Design Thinking jest kolejność etapów – w Creativity+Thinking najpierw poszerzamy perspektywę (m.in. przez badanie trendów), a potem badamy i generujemy rozwiązania.
W tej metodzie bardzo duży nacisk kładziemy na zespół projektowy i ich motywację w trakcie całego projektu, tak aby zespół utożsamiał się z wypracowanymi rozwiązaniami.
Proces C+T przynosi efekty nie tylko kreatywne, ale też odpowiadające realnym potrzebom i możliwe do wdrożenia.
Etapy procesu Creativity+Thinking

ETAP 1: Dobór efektywnego i zróżnicowanego zespołu projektowego

ETAP 2: Zdefiniowanie celu

ETAP 3: Określenie wyzwania

ETAP 4: Kontekst projektowy

ETAP 5: Badanie z Klientami

ETAP 6: Generowanie rozwiązań

ETAP 7: Wybór rozwiązania

ETAP 8: Prototypowanie

ETAP 9: Testowanie

ETAP 10: Wdrożenie
Co jest wyjątkowego w Creativity+Thinking?
- sposób, w jaki dobierane są zespoły – na podstawie stylów działania i myślenia uczestników tworzymy różnorodne i zaangażowane zespoły
- skoki kreatywne – stosujemy techniki, które uruchamiają w uczestnikach „dziecko spontaniczne” i motywują do szukania nieszablonowych rozwiązań
- weryfikacja biznesowa rozwiązań – dbamy o to, aby rozwiązania były możliwe do wdrożenia, mieściły się w ramach czasowych i budżetowych oraz odpowiadały na potrzeby użytkownika
- potrzeby członków i klienta, dla którego projektujemy, są dla nas tak samo ważne, jak potrzeby ZIEMI. Ziemia jest dla nas kluczowym interesariuszem w każdym projekcie
- zanim wejdziemy w etap empatyzacji, badamy szeroki kontekst uwzględniający wszystkie elementy wokół projektu, które mogą mieć na niego wpływ, w tym: trendy, czynniki gospodarcze, czynniki technologiczne itd.

Jakie tematy zrealizujesz dzięki procesowi Creativity+Thinking?
Design Thinking i Creativity+Thinking są procesami iteracyjnymi, jednak ich podstawą jest systematyczne podejście do projektowania, w którym każdy etap ma znaczenie. Ważna jest zarówno kolejność wprowadzania kolejnych etapów, jak i to, aby żadnego z nich nie pomijać.
Tylko spełniając te kryteria możemy mówić o pełnym, dobrze przeprowadzonym procesie.
Napisz do nas
Masz pytania, potrzeby, lub chcesz po prostu wpaść na kawę? Napisz do nas!
Katarzyna Nowotna
k.nowotna@concordiadesign.pl
+48 607 150 224
