Projektowanie usług
Projektowanie usług, inaczej Service Design to podejście, które pozwala tworzyć nowe usługi lub optymalizować czy zmieniać te istniejące, uwzględniając proces projektowy i myślenie projektowe Design Thinking oraz Creativity+Thinking.
Projektowanie usług stawia w centrum użytkownika zgodnie z jego potrzebami, dbając o to, by usługa była przyjazna użytkownikowi, konkurencyjna i istotna dla klientów.
Skontaktuj się z nami


Projektowanie usług z Concordia Design
Service Design pomaga w innowacji i usprawnieniu usług, aby uczynić je bardziej użytecznymi, używalnymi, pożądanymi dla klientów oraz skutecznymi, jak i efektywnymi dla organizacji.
Stefan Moritz.
Service Design to czynności projektowe mające swoje miejsce w harmonogramie, a jednocześnie charakteryzujące się iteracyjnością.
Projektowanie usług jest pomocne, jeśli Twoja usługa wymaga zmiany lub masz pomysł na coś zupełnie nowego oraz wtedy, kiedy chcesz, aby Twój zespół zaczął myśleć i działać projektowo.
W ramach procesu projektowego:
- budujemy efektywne i różnorodne zespoły
- realizujemy kompleksowe badania użytkowników – badamy realne potrzeby, motywacje i wartości, którymi kierują się klienci (etap BADAŃ)
- moderujemy generowanie nowych pomysłów i uczymy technik kreatywnych wspomagających proces ideacji (etap IDEACJI)
- analizujemy trendy i wspieramy w identyfikacji nisz rynkowych oraz nowych segmentów klientów
- prototypujemy pomysły dotyczącej na nową lub już istniejącą usługę, a następnie testujemy je podczas badań
- wspomagamy proces wdrożenia nowej usługi i zmian wynikających z procesu service design
- uczymy korzystania z narzędzi: ścieżka klienta service blueprint, storyboard, mapa trendów, business model canvas
- przygotowujemy managerów do zarządzania projektami z wykorzystaniem metodologii Design Thinking i Creativity+Thinking
Napisz do nas
Masz pytania, potrzeby, lub chcesz po prostu wpaść na kawę? Napisz do nas!
Katarzyna Nowotna
k.nowotna@concordiadesign.pl
+48 607 150 224
