O projektowaniu przestrzeni biurowej.

Katarzyna Rząsa

Moja rozmowa z Maciejem Bidermannem.

Co wpływa na naszą efektywność w biurze? Dlaczego nie mamy energii na życie po pracy? Stres? Duża liczba spotkań? A może zbyt duża ilość wypitej kawy, którą obwiniamy za nasze złe samopoczucie? Okazuje się jednak, że na zarządzanie naszą energią w czasie dnia pracy ma również wpływ biuro i przestrzeń, w której spędzamy czas.

Już w naszym raporcie RE_work badaliśmy i poruszaliśmy temat związany z wnętrzami, w których pracujemy. Jak mogą one wpłynąć na nasze relacje w pracy, ale i na relacje z pracą? Jak odpowiednio te przestrzenie zaprojektować?

W odpowiedzi na pytania powstało nagranie z Maciejem Bidermann – Head of Interior Design i Partner w studiu projektowym Bidermann+Wide.

O czym dowiesz się z pierwszej części naszego wywiadu?

W drugiej części między innymi obalimy mity o tym, że przestrzenie kreatywne to nie tylko huśtawki i kolorowe pufy. Dowiecie się, czy takie wnętrza są potrzebne w biurach i jakie mają znaczenie. Zapraszamy do posłuchania całej rozmowy!

O autorze_rce

Katarzyna Rząsa

Moderatorka i facylitatorka Design Thinking i Creativity+Thinking. Specjalizuje się we wspieraniu projektów strategicznych (m.in doświadczenie w PMO strategii HR). Buduje pomosty między strategią HR, a strategią firmy. Pracuje z klientami nad rozpoznawaniem i współtworzeniem DNA organizacji i jej wartości z perspektywy potrzeb dzisiaj/jutro. Jej pasją są projekty, których efektem jest wypracowanie nowych rozwiązań, produktów i usług. Od kilkunastu lat współpracuje z największymi pracodawcami w Wielkopolsce – Volkswagen Poznań i IKEA Poznań. Pasjonuje ją tworzenie modeli, które mają przełożenie na codzienność. Posiada doświadczenie w badaniu zadowolenia pracowników i pracy z kadrą menedżerską nad zmianą w tym obszarze oraz tworzeniem programów dla HiPo w organizacji. Konsultant i moderator warsztatów. Ultrawizjoner, działa z ogromną energią, determinacją i przekonaniem, że niemożliwe zawsze jest możliwe – wg. niej, to tylko kwestia odpowiednich narzędzi i procesu. Prywatnie – gallupowy zbieracz – uwielbia kolekcjonować doświadczenia, posiada niezliczoną ilość folderów o nazwie „inspiracje”. Fanka dopamine dressing.

Subscribe to our newsletter