Zarządzanie zmianą
Change management, czyli zarządzanie zmianą to proces mający na celu zwiększenie naszej przewagi konkurencyjnej i krok przybliżający nas do realizacji strategii biznesowej. Aby przeprowadzić organizację przez zmianę, należy oprócz aspektów technologicznych wypracować takie taktyki, które uwzględnią również potrzeby naszych interesariuszy.
Skontaktuj się z nami
Co zyskasz Ty i Twój biznes?

Dowiesz się, jak możesz zarządzać procesem zmian w Twojej organizacji:
– nauczysz się rozpoznawać różne postawy i reakcje w obliczu zmian,
– zaprojektujesz z nami proces komunikacji zmiany,
– będziesz gotowy_a na przeprowadzenie Twojego zespołu przez kolejne zmiany w organizacji.
Jak możemy Cię wesprzeć?
- projektujemy zmiany w organizacjach – od momentu zdefiniowania wyzwań, przez kreowanie rozwiązań, aż po ustalenie taktyk i wdrożenie, równolegle projektując odpowiednią komunikację zmiany
- wspieramy poszczególne etapy zmiany, projektując narzędzia i niwelujące opór w organizacji
- wyposażamy liderów w kompetencje niezbędne do prowadzenia projektów transformacji
- uczymy liderów łączenia umiejętności przywódczych z metodami projektowymi, takimi jak: design thinking, agile oraz zarządzanie rozproszonym zespołem
- uczymy krytycznego myślenia i przywództwa, które inspiruje i motywuje różne pokolenia pracowników (feedback, motywowanie, budowanie autorytetu, zarządzanie rozproszonymi strukturami, filozofia nowoczesnej sprzedaży)
- zmieniamy edukację i system rozwoju pracowników w organizacjach (projektowanie edukacji, rekrutacja i adaptacja nowych pracowników, development centre)
Napisz do nas
Masz pytania, potrzeby, lub chcesz po prostu wpaść na kawę? Napisz do nas!
Katarzyna Nowotna
k.nowotna@concordiadesign.pl
+48 607 150 224
