#EDU_fun to coś więcej niż gra szkoleniowa

Natalia Kozanecka

Kreatywna gra integracyjna - dłonie złączone razem

Gra szkoleniowa vs kreatywna gra integracyjna

Zastanawiasz się, czym różni się gra szkoleniowa od kreatywnej i warsztatowej gry integracyjnej? Chcesz wybrać dla swojego zespołu odpowiednią formę wspólnej aktywności, by jednocześnie osiągnąć dwa cele: zintegrować zespół, ale również nauczyć się nowych umiejętności? Zobacz, jak pracuje zespół Concordia Design – organizator imprez firmowych, ale również team ekspertów i ekspertek od zmian w organizacjach.

#EDU_fun to coś więcej niż gra szkoleniowa

Gamifikacja podczas eventów firmowych jest wykorzystywana bardzo często. Nie od dziś wiemy, że nauka przez rozrywkę jest najbardziej skuteczna. Dlatego –  aby impreza firmowa była czymś więcej niż spotkaniem pracowników poza miejscem pracy – osoby zarządzające często decydują się na różnego rodzaju zorganizowane gry integracyjne. 

Na rynku znajdziemy dużo usług takich, jak gry szkoleniowe. W Concordia Design poszliśmy jednak o krok dalej. Zdecydowaliśmy się wprowadzić do oferty coś, co wykracza poza ramy, bo nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zRE_definiowali pojęcia gry szkoleniowej! Tak zrodziło się pojęcie #eduFUN, czyli nauka przez rozrywkę, ale…w warsztatowy i nasz autorski sposób.

Jak pracujemy?

Trenerzy i trenerki w Concordia Design pracują warsztatowo. Co to oznacza? Przede wszystkim to, że pracujemy z zespołami – to w nich widzimy potencjał, a sytuacją idealną jest, kiedy zespoły te są różnorodne >> Zastanawiasz się, jak tworzyć różnorodne zespoły?

Tak, to właśnie Kasia z księgowości we współpracy z Tomkiem z IT i Malwiną z Marketingu mogą stworzyć rewolucyjną dla organizacji ideę. A dlaczego? Bo każdy ma inną perspektywę i inne doświadczenia. Ale…wracając do kreatywnej gry integracyjnej – wyżej wspomniane osoby na co dzień rzadko ze sobą współdziałają, więc sytuacja jest idealna – to właśnie ten moment, aby zaczęli działać! Jak?

Przez zabawę, mając wspólny cel, poznając się bardziej, a jednocześnie – dzięki naszej autorskiej metodzie przeprowadzania warsztatów – ucząc się działać, co przekłada się na codzienne funkcjonowanie w firmie. To właśnie podczas kreatywnej gry integracyjnej jesteśmy w stanie za sprawą warsztatowego podejścia skupić się na grupie i przez rozrywkę nauczyć nowych umiejętności, podkreślić wartościowe zasoby, które posiada zespół, ale także wspomnieć błędach i tego, jak się na nich uczyć.

O autorze_rce

Natalia Kozanecka

Marketing Specialist Lab150 oraz Concordia Design. Absolwentka filologii polskiej na UAM ze specjalizacją dziennikarską oraz z zakresu komunikacji reklamowej, a także absolwentka studiów podyplomowych Collegium Da Vinci na kierunku grafika projektowa. Copywriter z ponad 10-letnim doświadczeniem, tworzy i realizuje strategie marketingowe, zarządza projektami, projektuje. Prowadzi prelekcje i szkolenia z zakresu marketingu – m.in. na Politechnice Poznańskiej.

Subscribe to our newsletter